Sepet

Kargo Rehberi

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Ürün detay sayfasında, görselin sağında yer alan “Sipariş Bilgisi”ne tıklayarak detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz. Ürünü satın aldıktan sonra ise Siparişlerim sayfasından kargo firmasını görebilirsiniz.

Siparişimin ne zaman kargolanacağını nereden görebilirim?

Ürün detay sayfasında yer alan “Sipariş Takibi” alanından ürünün en geç ne zaman kargoya verileceği bilgisini görebilir, ürünü satın aldıktan sonra Sipariş detaylarını ve kargo durumunu sipariş detayları bölümünden görüntüleyebilirsiniz.

Kargom gecikti, ne yapabilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra geciktiyse, bu durum kargo firması ile ilgilidir. Kargo firması ile iletişime geçerek probleminizi çözebilirsiniz. Kargo firmalarına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo   : 444 99 99

Aras Kargo : 444 25 52

MNG Kargo : 444 06 06

UPS : 444 00 66

Sürat Kargo : 0850 202 02 02

Horoz Lojistik :  0850 202 33 50

PTT Kargo  : 444 17 88

Siparişiniz mağazanın belirttiği sürede kargoya verilmediyse, “Satıcı ile İletişime Geç” alanından mağazayla iletişime geçerek siparişinizin durumunu öğrenebilir veya Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.